Rég érett bennem ez a cikk, most jött el az ideje, hogy kiírjam magamból, aztán többet ne foglalkozzak ezzel a témával, most se nagyon akartam, de nah, ami sok az sok, szokták mondani. Az elolvasást követően pedig mindenki eldöntheti, hogy ki mit kedvel, szeret, vagy éppen az ellenkezője.

Az autóversenyzés, az üdítőital fogyasztás és a szaunázás között bármiféle párhuzamot felfedezni vélnél, az pusztán a TE tudatod fantáziája, ÉN maximálisan elhatárolódom tőle, pusztán az érzékek csalóka játéka lehet.

Te melyik autósportot szereted, az „elit” F1 kategóriát, ahol minden le van szabályozva és csak róják a köröket az aszfalton, s századmásodperceken múlnak az eredmények, vagy azt, amiben van terep, van beton, van sár, van minden , ami egy izgalmas versenyhez szükséges? Úgy vagyok vele, hogy mindkettőre szükség van, mindkettőt lehet élvezni és nem, mindkettőnek megvan a szépsége, és fordítva, nem hiszem, hogy az egyik jobb lenne, mint a másik, nem hiszem , hogy az egyik rosszabb,  mint a másik, persze Te eldöntheted, hogy melyiket nézed, melyik iránt rajongsz igazán. Én mindkettőt szeretem, és mindkettőt szeretem élvezni, legfőképpen, ha hagyják, hogy élvezzem, és nem szeretnék rám erőltetni, hogy melyiket nézzem, mondván, hogy csak a Rally vagy  csak a F1 a jó és más nem létezik.

f1-vs-rally.pngforrás: www.lewishamilton.com

Nem hiszem, hogy csak a F1-ben és a Rally-ban vannak jó pilóták, hiszen a mindennapi forgalomban is vannak remek autóvezetők, akkor ők már nem is számítanak, mert egyik autósportot sem szeretik?

Hasonló a szituáció a két cola márkánál is, Te neked is megvan a kedvenced nem? És akkor mi lesz, ha holnap azt mondják neked, csak a másik „A” cola, a kedvenced az nem is cola, dühös leszel, persze, mert miért akarja neked bárki is megmondani, hogy amit eddig x éven keresztül ittál, az nem is az igazi. Milyen jogon, milyen alapon?

coca-cola-vs-pepsi.pngforrás: http://minner.hu

A gondolatok érdekesek, és mégis furcsák, mindkét sportnak és mindkét cola márkának megvannak a kommunikációs csatornái, megvannak az érdekeik, és megvannak a rajongótáboraik, és azt se felejtsük el, hogy még megannyi autósport és megszámlálhatatlan féle cola létezik! Ettől igazán szép az élet, ettől igazán változatos, és ettől tud a demokrácia demokráciaként működni.

Bízom benne senki érdekét, identitását nem zavartam meg, nem állt szándékomban, pusztán kis gondolkodásra buzdítok mindenkit, és arra, hogy a világ nem csak fekete és fehér, vannak színek és árnyalatok, vannak érdekek és ellenérdekek, és érdemes mindig a dolgok mögé is nézni kicsit, hiszen az éremnek, mint szokás mondani midig két oldala van.

És egy záró gondolat Weiser Istvántól:

„Ami egyszer bement a fejekbe, azt Isten onnan ki nem veri.”

Te hogy látod, rád ez mennyire igaz? Te tudsz az első benyomásodon változtatni? Te tudsz a szemléletmódodon változtatni? Te tudod szélesíteni a nézőpontodat?

media_manipulacio.jpgforrás: http://ezoportal.blog.hu/2016/05/15/a_manipulacio_mesterei_te_is_benne_vagy 

Közmédia vagy RTL? Ripost vagy Blikk? Monopólium? Ne csak nézz, láss is! 

Az éremnek mindig két oldala van… és a SzaunaVilágnak?

dr.Szauna

u.i.1: Nem számít! Nem magadtól vagy hülye! Valaki segített! 🙂

u.i.2: “A kommunikáció fontosabb, mint a valóság” ismeretlen marketinges tollából

 

Havonta SzaunaSapkát sorsolok KLIKK!

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több… szaunáSOK

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj bátran, klikk IDE!

SzaunaZóna.hu | szaunáSOK.hu

Keress, Kövess, Likeolj, Sharelj…

Facebook G+ Instagram YouTube